Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3003
Назва: Технологічний підхід до організації процесу навчання у вищій педагогічній школі
Інші назви: Technological approach to the organization of the teaching process in the higher pedagogical school
Автори: Ажиппо, О. Ю.
Azhyppo, O. Yu.
Ключові слова: технологічний підхід
технологія освіти
педагогічні технології навчання
технічні засоби навчання
модульно-рейтингова технологія
дистанційне навчання і тестування студентів
technological approach
technology of education
pedagogical technologies of teaching
hardware’s in teaching
module-rating technology
controlled from distance teaching and testing of students
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ажиппо О. Ю. Технологічний підхід до організації процесу навчання у вищій педагогічній школі / О. Ю. Ажиппо // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 12-19.
Короткий огляд (реферат): У даній статті розкриваються такі поняття як: технологія освіти, педагогічні технології навчання, технічні засоби навчання. Наводяться думки різних вчених щодо способу вираження суті педагогічної технології в навчанні студентів, а також представлені характеристики, які мають належити до технології навчання. Крім цього, в статті розкривається модульно-рейтингова технологія, дистанційне навчання і тестування студентів, які є найприйнятнішими для індивідуалізованого навчання студентів у рамках сучасних технологій. In the given article such notions open up as: technology of education, pedagogical technologies of teaching, hardware’s in teaching. It is led opinions of different scientists concerning the method of expression of essence of pedagogical technology in teaching of students, and also are sat for which have, attitude toward technology of teaching. Except for it module-rating technology, controlled from distance teaching, and testing of students opens up in the article, that are most acceptable to the individualized teaching of students within the framework of modern technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3003
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Azhyppo O. Yu..pdf137.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.