Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3003
Title: Технологічний підхід до організації процесу навчання у вищій педагогічній школі
Other Titles: Технологический подход к организации процесса обучения в высшей педагогической школе
Technological approach to the organization of the teaching process in the higher pedagogical school
Authors: Ажиппо, О. Ю.
Azhyppo, O. Yu.
Keywords: технологічний підхід
технологія освіти
педагогічні технології навчання
технічні засоби навчання
модульно-рейтингова технологія
дистанційне навчання і тестування студентів
технологический подход
технология образования
педагогические технологии обучения
технические средства в обучение
модульно-рейтинговая технология
дистанционное обучение и тестирование студентов
technological approach
technology of education
pedagogical technologies of teaching
hardware’s in teaching
module-rating technology
controlled from distance teaching and testing of students
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ажиппо О. Ю. Технологічний підхід до організації процесу навчання у вищій педагогічній школі / О. Ю. Ажиппо // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 12-19.
Abstract: У даній статті розкриваються такі поняття як: технологія освіти, педагогічні технології навчання, технічні засоби навчання. Наводяться думки різних вчених щодо способу вираження суті педагогічної технології в навчанні студентів, а також представлені характеристики, які мають належити до технології навчання. Крім цього, в статті розкривається модульно-рейтингова технологія, дистанційне навчання і тестування студентів, які є найприйнятнішими для індивідуалізованого навчання студентів у рамках сучасних технологій. В данной статье раскрываются такие понятия как: технология образования, педагогические технологии обучения, технические средства в обучении. Приводится мнения разных ученых касательно способа выражения сути педагогической технологии в обучении студентов, а также представлены характеристики, которые имеют отношение к технологии обучения. Кроме этого, в статье раскрывается модульно-рейтинговая технология, дистанционное обучение и тестирования студентов, которые являются самыми приемлемыми для индивидуализируемого обучения студентов в рамках современных технологий. In the given article such notions open up as: technology of education, pedagogical technologies of teaching, hardware’s in teaching. It is led opinions of different scientists concerning the method of expression of essence of pedagogical technology in teaching of students, and also are sat for which have, attitude toward technology of teaching. Except for it module-rating technology, controlled from distance teaching, and testing of students opens up in the article, that are most acceptable to the individualized teaching of students within the framework of modern technologies.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3003
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Azhyppo O. Yu..pdf137.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.