Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/294
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБокоч, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorBokoch, Victoriya Mykhaylivna-
dc.date.accessioned2018-09-10T13:11:47Z-
dc.date.available2018-09-10T13:11:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБокоч, В. М. Електоральний маркетинг в політичному процесі: теорія та міжнародна практика [Текст] : дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Вікторія Михайлівна Бокоч; наук. кер. В. М. Бебик; МОН України, Ун-т "Україна". – Київ, 2014. – 211 сuk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/294-
dc.description.abstractУ дисертації визначено та розкрито теоретичні та практичні засади електорального маркетингу як виду політичного маркетингу. Запропоновано авторське розуміння поняття електорального політичного маркетингу на основі аналізу теоретико-методологічних підходів політичної праксеології, виокремлено та проаналізовано його сутність та здійснено систематизацію основних елементів. Визначено місце політичної реклами та PR в структурі електорального політичного маркетингу як політико-комунікаційного зв’язку (обміну політичними продуктами та електоральною підтримкою) між суб’єктами та об’єктами електорального політичного маркетингу. Розкрито особливості електорального політичного маркетингу в умовах сучасної Україні As a part of the dissertation project the theoretical and practical principles of electoral marketing as a form of political marketing were defined and described. The author electoral understanding of the concept of political marketing based on the analysis of theoretical and methodological approaches of the political praxeology, its essence was determined and analyzed and the basic elements were systematized. Proved that the technologies of the electoral marketing are the integral part of the political marketing and is its object the election campaign. However, the technologies of the electoral marketing are the subspecies of electoral technologies in application of marketing techniques in the election campaign. The place of the political advertising and PR in the structure of the electoral political marketing as a political and communications services (exchange of political and electoral support products) between subjects and objects electoral political marketing was determinate. The features of the electoral political marketing in today's Ukraine was determinate.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectполітичний процесuk
dc.subjectелекторальний процесuk
dc.subjectполітичний маркетингuk
dc.subjectелекторальний маркетингuk
dc.subjectполітичний ринокuk
dc.subjectполітичний PRuk
dc.subjectполітична рекламаuk
dc.subjectполітичний іміджuk
dc.subjectвиборчі кампаніїuk
dc.subjectвиборчі технологіїuk
dc.subjectpolitical processuk
dc.subjectthe electoral processuk
dc.subjectpolitical marketinguk
dc.subjectmarketing electoraluk
dc.subjectpolitical marketuk
dc.subjectpolitical PRuk
dc.subjectpolitical advertisinguk
dc.subjectpolitical imageuk
dc.subjectelection campaignuk
dc.subjectelection technologyuk
dc.titleЕлекторальний маркетинг в політичному процесі: теорія та міжнародна практикаuk
dc.title.alternativeElectoral Marketing in the political process: theory and international practiceuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БОКОЧ Вікторія Михайлівна .pdf2.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.