Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2940
Назва: Самостійна робота як спосіб активізації професійної спрямованості майбутніх учителів
Автори: Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna
Ємельянова, Дар’я Володимирівна
Ключові слова: самостійна робота
професійна спрямованість
активізація
майбутні вчителі
independent studi
professional orientation
activation
future teachers
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ємельянова Д.В. Самостійна робота як спосіб активізації професійної спрямованості майбутніх учителів. / Д.В. Ємельянова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 120-130.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються проблеми активізації професійної спрямованості майбутніх учителів шляхом впровадження в навчальний процес при виконанні самостійної роботи професійно спрямованих завдань, інтерактивної проектної діяльності, встановлення суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і студентів. In the article the problems of activation of professional orientation of future teachers are examined by introduction in an educational process at implementation of independent work of the professionally directed tasks, interactive project activity, establishment, subject-subject cooperation of teacher and students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2940
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yemelyanova.pdf929.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.