Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2940
Title: Самостійна робота як спосіб активізації професійної спрямованості майбутніх учителів
Authors: Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna
Ємельянова, Дар’я Володимирівна
Keywords: самостійна робота
професійна спрямованість
активізація
майбутні вчителі
independent studi
professional orientation
activation
future teachers
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ємельянова Д.В. Самостійна робота як спосіб активізації професійної спрямованості майбутніх учителів. / Д.В. Ємельянова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 120-130.
Abstract: В статті розглядаються проблеми активізації професійної спрямованості майбутніх учителів шляхом впровадження в навчальний процес при виконанні самостійної роботи професійно спрямованих завдань, інтерактивної проектної діяльності, встановлення суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і студентів. In the article the problems of activation of professional orientation of future teachers are examined by introduction in an educational process at implementation of independent work of the professionally directed tasks, interactive project activity, establishment, subject-subject cooperation of teacher and students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2940
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yemelyanova.pdf929.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.