Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2704
Назва: Діалектика завищеної та заниженої самооцінки в контексті педагогічної діяльності
Інші назви: The dialectic of overestimated and underestimated self-esteem in the context of pedagogical activity
Автори: Облєс, Ірина Ігорівна
Ключові слова: єдність та боротьба протилежностей
закони діалектики
самооцінка майбутніх педагогів
професійна адаптованість
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Облєс І. І. Діалектика завищеної та заниженої самооцінки в контексті педагогічної діяльності / І. І. Облєс // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 28-29.
Короткий огляд (реферат): В обґрунтування значення філософії освіти для успішної освітньої діяльності велику роль відіграє застосування законів діалектики, сформульованих Г. Гегелем, зокрема закон єдності та боротьби протилежностей. Так, вбачається дуже актуальним застосування цього закону при осмисленні такого феномену, як самооцінка педагога
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2704
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oblyes.pdf121.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.