Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2704
Title: Діалектика завищеної та заниженої самооцінки в контексті педагогічної діяльності
Other Titles: The dialectic of overestimated and underestimated self-esteem in the context of pedagogical activity
Authors: Облєс, Ірина Ігорівна
Keywords: єдність та боротьба протилежностей
закони діалектики
самооцінка майбутніх педагогів
професійна адаптованість
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Облєс І. І. Діалектика завищеної та заниженої самооцінки в контексті педагогічної діяльності / І. І. Облєс // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 28-29.
Abstract: В обґрунтування значення філософії освіти для успішної освітньої діяльності велику роль відіграє застосування законів діалектики, сформульованих Г. Гегелем, зокрема закон єдності та боротьби протилежностей. Так, вбачається дуже актуальним застосування цього закону при осмисленні такого феномену, як самооцінка педагога
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2704
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oblyes.pdf121.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.