Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОблєс, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-07-31T06:34:47Z-
dc.date.available2019-07-31T06:34:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОблєс І. І. Діалектика завищеної та заниженої самооцінки в контексті педагогічної діяльності / І. І. Облєс // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 28-29.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2704-
dc.description.abstractВ обґрунтування значення філософії освіти для успішної освітньої діяльності велику роль відіграє застосування законів діалектики, сформульованих Г. Гегелем, зокрема закон єдності та боротьби протилежностей. Так, вбачається дуже актуальним застосування цього закону при осмисленні такого феномену, як самооцінка педагогаuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectєдність та боротьба протилежностейuk
dc.subjectзакони діалектикиuk
dc.subjectсамооцінка майбутніх педагогівuk
dc.subjectпрофесійна адаптованістьuk
dc.titleДіалектика завищеної та заниженої самооцінки в контексті педагогічної діяльностіuk
dc.title.alternativeThe dialectic of overestimated and underestimated self-esteem in the context of pedagogical activityuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oblyes.pdf121.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.