Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОблєс, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-07-31T06:34:47Z-
dc.date.available2019-07-31T06:34:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОблєс І. І. Діалектика завищеної та заниженої самооцінки в контексті педагогічної діяльності / І. І. Облєс // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 28-29.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2704-
dc.description.abstractВ обґрунтування значення філософії освіти для успішної освітньої діяльності велику роль відіграє застосування законів діалектики, сформульованих Г. Гегелем, зокрема закон єдності та боротьби протилежностей. Так, вбачається дуже актуальним застосування цього закону при осмисленні такого феномену, як самооцінка педагогаuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectєдність та боротьба протилежностейuk
dc.subjectзакони діалектикиuk
dc.subjectсамооцінка майбутніх педагогівuk
dc.subjectпрофесійна адаптованістьuk
dc.titleДіалектика завищеної та заниженої самооцінки в контексті педагогічної діяльностіuk
dc.title.alternativeThe dialectic of overestimated and underestimated self-esteem in the context of pedagogical activityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oblyes.pdf121.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.