Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2704
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Облєс, Ірина Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-31T06:34:47Z | - |
dc.date.available | 2019-07-31T06:34:47Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Облєс І. І. Діалектика завищеної та заниженої самооцінки в контексті педагогічної діяльності / І. І. Облєс // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 28-29. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2704 | - |
dc.description.abstract | В обґрунтування значення філософії освіти для успішної освітньої діяльності велику роль відіграє застосування законів діалектики, сформульованих Г. Гегелем, зокрема закон єдності та боротьби протилежностей. Так, вбачається дуже актуальним застосування цього закону при осмисленні такого феномену, як самооцінка педагога | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | єдність та боротьба протилежностей | uk |
dc.subject | закони діалектики | uk |
dc.subject | самооцінка майбутніх педагогів | uk |
dc.subject | професійна адаптованість | uk |
dc.title | Діалектика завищеної та заниженої самооцінки в контексті педагогічної діяльності | uk |
dc.title.alternative | The dialectic of overestimated and underestimated self-esteem in the context of pedagogical activity | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Освіта та соціалізація особистості (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Oblyes.pdf | 121.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.