Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2619
Назва: Новітні рекламні технології
Автори: Шипицина, І.
Кубко, В. П.
Kubko, V. P.
Ключові слова: реклама
голографія
доповнена реальність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Шипицина І., Кубко В. П. Новітні рекламні технології / І. Шипицина, В. П. Кубко // Матеріали XХV наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2019. – № 36. – С. 45-47.
Короткий огляд (реферат): Ринок реклами є одним з найважливіших ринків у світовій економіці всіх країн, який, до того ж, досить швидко розвивається. Тому досить актуальними є дослідження сучасної реклами загалом та новітніх технологій у рекламі зокрема.Чим більше буде відомо про новітні рекламні технології, тим швидше наше суспільство адаптується на світовому ринку рекламних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2619
Розташовується у зібраннях:Випуск 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шипицина І., Кубко В. П..pdf84.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.