Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШипицина, І.-
dc.contributor.authorКубко, В. П.-
dc.contributor.authorKubko, V. P.-
dc.date.accessioned2019-07-24T11:47:55Z-
dc.date.available2019-07-24T11:47:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШипицина І., Кубко В. П. Новітні рекламні технології / І. Шипицина, В. П. Кубко // Матеріали XХV наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2019. – № 36. – С. 45-47.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2619-
dc.description.abstractРинок реклами є одним з найважливіших ринків у світовій економіці всіх країн, який, до того ж, досить швидко розвивається. Тому досить актуальними є дослідження сучасної реклами загалом та новітніх технологій у рекламі зокрема.Чим більше буде відомо про новітні рекламні технології, тим швидше наше суспільство адаптується на світовому ринку рекламних послуг.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectголографіяuk
dc.subjectдоповнена реальністьuk
dc.titleНовітні рекламні технологіїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Випуск 36

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шипицина І., Кубко В. П..pdf84.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.