Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2549
Назва: Про деякі аспекти наступності у навчанні елементів теорії чисел учнів основної школи на поглибленому рівні
Інші назви: Some aspects of continuous leaning of number theory in secondary school at advanced level
Автори: Акуленко, І. А.
Лещенко, Ю. Ю.
Ключові слова: наступність
теорія подільності
основи криптології
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Акуленко І. А., Лещенко Ю. Ю. Про деякі аспекти наступності у навчанні елементів теорії чисел учнів основної школи на поглибленому рівні // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 47-50.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто питання про встановлення горизонтальних змістових зв’язків у навчанні теми «Основи теорії подільності». В статье рассмотрено вопрос об установлении горизонтальных содержательных связей при изучении темы «Основы теории делимости». The article deals with the problem of establishing of horizontal content links in the learning of divisibility theory.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2549
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Akulenko, Leshchenko 2016.pdf398.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.