Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2549
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Акуленко, І. А. | - |
dc.contributor.author | Лещенко, Ю. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-18T12:15:44Z | - |
dc.date.available | 2019-07-18T12:15:44Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Акуленко І. А., Лещенко Ю. Ю. Про деякі аспекти наступності у навчанні елементів теорії чисел учнів основної школи на поглибленому рівні // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 47-50. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2549 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто питання про встановлення горизонтальних змістових зв’язків у навчанні теми «Основи теорії подільності». В статье рассмотрено вопрос об установлении горизонтальных содержательных связей при изучении темы «Основы теории делимости». The article deals with the problem of establishing of horizontal content links in the learning of divisibility theory. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | теорія подільності | uk |
dc.subject | основи криптології | uk |
dc.title | Про деякі аспекти наступності у навчанні елементів теорії чисел учнів основної школи на поглибленому рівні | uk |
dc.title.alternative | Some aspects of continuous leaning of number theory in secondary school at advanced level | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Akulenko, Leshchenko 2016.pdf | 398.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.