Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2542
Назва: Концепція змісту шкільної математики як розв’язання проблеми його наступності
Інші назви: Concept of Maths in school content as addressing of the issue of its continuation
Автори: Бурда, М. І.
Ключові слова: математика
концепція
пріоритети
принципи
критерії
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Бурда М. І. Концепція змісту шкільної математики як розв’язання проблеми його наступності // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 62-64.
Короткий огляд (реферат): Забезпечення наступності передбачає розроблення концепції змісту шкільної математики. Пропонуються загальні підходи до її створення (цілі, пріоритети розвитку змісту, принципи і критерії його відбору, базові математичні факти).Обеспечение преемственности предусматривает разработку концепции содержания школьной математики. Предлагаются общие подходы к ее созданию (цели, приоритеты развития содержания, принципы и критерии его отбора, базовые математические факты). Provision of continuation provides for development of the concept of Maths in school content. Common approaches to its creation (goals, priorities of content development, principles of its selection, reference mathematic facts) have been offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2542
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Burda 2016.pdf376.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.