Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2542
Title: Концепція змісту шкільної математики як розв’язання проблеми його наступності
Other Titles: Concept of Maths in school content as addressing of the issue of its continuation
Authors: Бурда, М. І.
Keywords: математика
концепція
пріоритети
принципи
критерії
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Бурда М. І. Концепція змісту шкільної математики як розв’язання проблеми його наступності // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 62-64.
Abstract: Забезпечення наступності передбачає розроблення концепції змісту шкільної математики. Пропонуються загальні підходи до її створення (цілі, пріоритети розвитку змісту, принципи і критерії його відбору, базові математичні факти).Обеспечение преемственности предусматривает разработку концепции содержания школьной математики. Предлагаются общие подходы к ее созданию (цели, приоритеты развития содержания, принципы и критерии его отбора, базовые математические факты). Provision of continuation provides for development of the concept of Maths in school content. Common approaches to its creation (goals, priorities of content development, principles of its selection, reference mathematic facts) have been offered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2542
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burda 2016.pdf376.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.