Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2499
Назва: Наступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та першокласників
Інші назви: Continuity in the formation of mathematical competence of preschoolers and first graders
Автори: Кисільова-Біла, В. П.
Ключові слова: базовий компонент дошкільної освіти
освітні компетенції
предметна математична компетентність
сенсорно-пізнавальна і математична компетентність дошкільника
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кисільова-Біла В. П. Наступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та першокласників // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 22-25.
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу Державних стандартів дошкільної і початкової ланок освіти автор пропагує ідеє наступності у формуванні предметної математичної компетентності.На основе анализа Государственных стандартов дошкольного и начального звеньев образования автор пропагандирует идеи преемственности в формировании предметной математической компетентности.Based on the analysis of State standards of preschool and primary education components, the author promotes the idea of continuity in forming the subject mathematical competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2499
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kiseleva-Bila 2016.pdf397.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.