Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2499
Title: Наступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та першокласників
Other Titles: Continuity in the formation of mathematical competence of preschoolers and first graders
Authors: Кисільова-Біла, В. П.
Keywords: базовий компонент дошкільної освіти
освітні компетенції
предметна математична компетентність
сенсорно-пізнавальна і математична компетентність дошкільника
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Кисільова-Біла В. П. Наступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та першокласників // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 22-25.
Abstract: На основі аналізу Державних стандартів дошкільної і початкової ланок освіти автор пропагує ідеє наступності у формуванні предметної математичної компетентності.На основе анализа Государственных стандартов дошкольного и начального звеньев образования автор пропагандирует идеи преемственности в формировании предметной математической компетентности.Based on the analysis of State standards of preschool and primary education components, the author promotes the idea of continuity in forming the subject mathematical competence.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2499
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kiseleva-Bila 2016.pdf397.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.