Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2487
Назва: | Вчитель початкової школи як гробокоп наступності у навчанні математики |
Інші назви: | Primary school teacher as the gravedigger of continuity in teaching mathematics |
Автори: | Лодатко, Є. О. |
Ключові слова: | вчитель початкової школи математична неграмотність методична безпорадність соціальна шкода |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Лодатко Є. О. Вчитель початкової школи як гробокоп наступності у навчанні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 258-261. |
Короткий огляд (реферат): | Аналізується низка негативних факторів у підготовці вчителя початкової школи, що свідчать про його математичну некомпетентність і соціальну шкоду як наслідок його непрофесіоналізму.Анализируется ряд негативных факторов в подготовке учителя начальной школы, свидетельствующих о его математической некомпетентности и социальном вреде как следствии его непрофессионализма.Analyzed a series of negative factors in the preparation of a primary school teacher, testifying to his of mathematical incompetence and social harm as a consequence of its unprofessionalism. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2487 |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lodatko 2016.pdf | 406.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.