Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2487
Title: Вчитель початкової школи як гробокоп наступності у навчанні математики
Other Titles: Primary school teacher as the gravedigger of continuity in teaching mathematics
Authors: Лодатко, Є. О.
Keywords: вчитель початкової школи
математична неграмотність
методична безпорадність
соціальна шкода
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Лодатко Є. О. Вчитель початкової школи як гробокоп наступності у навчанні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 258-261.
Abstract: Аналізується низка негативних факторів у підготовці вчителя початкової школи, що свідчать про його математичну некомпетентність і соціальну шкоду як наслідок його непрофесіоналізму.Анализируется ряд негативных факторов в подготовке учителя начальной школы, свидетельствующих о его математической некомпетентности и социальном вреде как следствии его непрофессионализма.Analyzed a series of negative factors in the preparation of a primary school teacher, testifying to his of mathematical incompetence and social harm as a consequence of its unprofessionalism.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2487
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lodatko 2016.pdf406.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.