Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛодатко, Є. О.-
dc.date.accessioned2019-07-16T12:26:40Z-
dc.date.available2019-07-16T12:26:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛодатко Є. О. Вчитель початкової школи як гробокоп наступності у навчанні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 258-261.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2487-
dc.description.abstractАналізується низка негативних факторів у підготовці вчителя початкової школи, що свідчать про його математичну некомпетентність і соціальну шкоду як наслідок його непрофесіоналізму.Анализируется ряд негативных факторов в подготовке учителя начальной школы, свидетельствующих о его математической некомпетентности и социальном вреде как следствии его непрофессионализма.Analyzed a series of negative factors in the preparation of a primary school teacher, testifying to his of mathematical incompetence and social harm as a consequence of its unprofessionalism.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectвчитель початкової школиuk
dc.subjectматематична неграмотністьuk
dc.subjectметодична безпорадністьuk
dc.subjectсоціальна шкодаuk
dc.titleВчитель початкової школи як гробокоп наступності у навчанні математикиuk
dc.title.alternativePrimary school teacher as the gravedigger of continuity in teaching mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lodatko 2016.pdf406.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.