Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2487
Назва: Вчитель початкової школи як гробокоп наступності у навчанні математики
Інші назви: Primary school teacher as the gravedigger of continuity in teaching mathematics
Автори: Лодатко, Є. О.
Ключові слова: вчитель початкової школи
математична неграмотність
методична безпорадність
соціальна шкода
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Лодатко Є. О. Вчитель початкової школи як гробокоп наступності у навчанні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 258-261.
Короткий огляд (реферат): Аналізується низка негативних факторів у підготовці вчителя початкової школи, що свідчать про його математичну некомпетентність і соціальну шкоду як наслідок його непрофесіоналізму.Анализируется ряд негативных факторов в подготовке учителя начальной школы, свидетельствующих о его математической некомпетентности и социальном вреде как следствии его непрофессионализма.Analyzed a series of negative factors in the preparation of a primary school teacher, testifying to his of mathematical incompetence and social harm as a consequence of its unprofessionalism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2487
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lodatko 2016.pdf406.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.