Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2486
Title: Діагностика математичної підготовки учнів основної школи у допрофільному навчанні
Other Titles: Diagnosis of mathematical preparation of secondary school pupils in pre profile training
Authors: Лов’янова, І. В.
Keywords: допрофільне навчання
математична підготовка
діагностика
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Лов’янова І. В. Діагностика математичної підготовки учнів основної школи у допрофільному навчанні // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 87-90.
Abstract: Тези присвячено проблемі допрофільної математичної підготовки учнів основної школи, розкрито питання актуальності дослідження особистості учня у допрофільному навчанні та подано шляхи дослідження профільної готовості учнів на етапі допрофільної підготовки.Тезисы посвящены проблеме допрофильной математической подготовки учащихся основной школы, раскрыты вопросы актуальности исследования личности ученика в допрофильном обучении и представлены пути исследования профильной готовности учащихся на этапе допрофильной подготовки.Diagnosis of mathematical preparation of secondary school pupils in pre profile training. Thesis is devoted to the mathematical pre profile training of secondary school pupils, reveals research questions the relevance of the individual student in the special education and presents ways to study the profile of students ready to stage pre profile training.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2486
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lovyanova 2016.pdf379.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.