Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2474
Назва: Інноваційні категорії трисуб’єктної дидактичної системи
Інші назви: Innovative categories of threesubjective didactic system
Автори: Петухова, Любов Євгенівна
Петухова, Любовь Евгеньевна
Petukhova, Lyubov Evgenivna
Ключові слова: трисуб’єктна дидактика
інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Петухова Л. Є. Інноваційні категорії трисуб’єктної дидактичної системи // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 274-277.
Короткий огляд (реферат): У статті конкретизовані категорії трисуб’єктної дидактики: цілі, підходи, принципи, зміст, методи, засоби, форми навчання, критерії та показники результатів навчання. В статье конкретизированы категории трисуб'єктної дидактики: цели, подходы, принципы, содержание, методы, средства, формы обучения, критерии и показатели результатов обучения.The article specifies the main threesubjective didactic categories: aims, approaches, principles, curriculum, methods, forms, criteria and indicators of learning outcomes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2474
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petukhova 2016.pdf410.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.