Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2474
Назва: | Інноваційні категорії трисуб’єктної дидактичної системи |
Інші назви: | Innovative categories of threesubjective didactic system |
Автори: | Петухова, Любов Євгенівна Петухова, Любовь Евгеньевна Petukhova, Lyubov Evgenivna |
Ключові слова: | трисуб’єктна дидактика інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Петухова Л. Є. Інноваційні категорії трисуб’єктної дидактичної системи // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 274-277. |
Короткий огляд (реферат): | У статті конкретизовані категорії трисуб’єктної дидактики: цілі, підходи, принципи, зміст, методи, засоби, форми навчання, критерії та показники результатів навчання. В статье конкретизированы категории трисуб'єктної дидактики: цели, подходы, принципы, содержание, методы, средства, формы обучения, критерии и показатели результатов обучения.The article specifies the main threesubjective didactic categories: aims, approaches, principles, curriculum, methods, forms, criteria and indicators of learning outcomes. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2474 |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Petukhova 2016.pdf | 410.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.