Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетухова, Любов Євгенівна-
dc.contributor.authorПетухова, Любовь Евгеньевна-
dc.contributor.authorPetukhova, Lyubov Evgenivna-
dc.date.accessioned2019-07-16T11:43:29Z-
dc.date.available2019-07-16T11:43:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПетухова Л. Є. Інноваційні категорії трисуб’єктної дидактичної системи // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 274-277.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2474-
dc.description.abstractУ статті конкретизовані категорії трисуб’єктної дидактики: цілі, підходи, принципи, зміст, методи, засоби, форми навчання, критерії та показники результатів навчання. В статье конкретизированы категории трисуб'єктної дидактики: цели, подходы, принципы, содержание, методы, средства, формы обучения, критерии и показатели результатов обучения.The article specifies the main threesubjective didactic categories: aims, approaches, principles, curriculum, methods, forms, criteria and indicators of learning outcomes.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectтрисуб’єктна дидактикаuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційне педагогічне середовищеuk
dc.titleІнноваційні категорії трисуб’єктної дидактичної системиuk
dc.title.alternativeInnovative categories of threesubjective didactic systemuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petukhova 2016.pdf410.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.