Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2462
Назва: Оновлена програма «математика. 1 – 4 класи» (2016 р.): реалізація принципу наступності між дошкіллям і початковою школою
Інші назви: The updated program "Mathematics. 1 – 4th classes" (2016): realization of the principle of continuity between a preschool educational zavdeniye and elementary school.
Автори: Скворцова, Світлана Олексіївна
Скворцова, Светлана Алексеевна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Ключові слова: наступність
дошкільна освіта
початкова освіта
математика
нова програма
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Скворцова С. О. Оновлена програма «математика. 1 – 4 класи» (2016 р.): реалізація принципу наступності між дошкіллям і початковою школою // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 37-41.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто змістовий аспект реалізації принцпу наступності у навчанні математики першокласників та формування м ло гічко-математичних уявлень і понять дошкільників. Наведено аргументи на користь того, що програма 2016 року більшою мірою враховує наступність між нульовим (дошкільна освіта) та першим ( початкова освіта) рівнями Національної рамки кваліфікацій. В статье рассмотрен содержательный аспект реализации принцпа преемственности в обучении математике первоклассников и формированием логико-математических представлений и понятий дошкольников. Приведены аргументы в пользу того, что программа 2016 года в большей степени учитывает преемственность между нулевым (дошкольное образование) и первым (начальное образование) уровнями Национальной рамки квалификаций.In article the substantial aspect of realization of a printsp of continuity in training in mathematics of first graders and formation of logical-mathematical representations and concepts of preschool children is considered. Arguments in favor of the fact that the program of 2016 more considers continuity between zero (preschool education) and the first (primary education) levels of the National frame of qualifications are adduced.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2462
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skvortsova 2016.pdf582.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.