Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2462
Title: Оновлена програма «математика. 1 – 4 класи» (2016 р.): реалізація принципу наступності між дошкіллям і початковою школою
Other Titles: The updated program "Mathematics. 1 – 4th classes" (2016): realization of the principle of continuity between a preschool educational zavdeniye and elementary school.
Authors: Скворцова, Світлана Олексіївна
Скворцова, Светлана Алексеевна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Keywords: наступність
дошкільна освіта
початкова освіта
математика
нова програма
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Скворцова С. О. Оновлена програма «математика. 1 – 4 класи» (2016 р.): реалізація принципу наступності між дошкіллям і початковою школою // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 37-41.
Abstract: У статті розглянуто змістовий аспект реалізації принцпу наступності у навчанні математики першокласників та формування м ло гічко-математичних уявлень і понять дошкільників. Наведено аргументи на користь того, що програма 2016 року більшою мірою враховує наступність між нульовим (дошкільна освіта) та першим ( початкова освіта) рівнями Національної рамки кваліфікацій. В статье рассмотрен содержательный аспект реализации принцпа преемственности в обучении математике первоклассников и формированием логико-математических представлений и понятий дошкольников. Приведены аргументы в пользу того, что программа 2016 года в большей степени учитывает преемственность между нулевым (дошкольное образование) и первым (начальное образование) уровнями Национальной рамки квалификаций.In article the substantial aspect of realization of a printsp of continuity in training in mathematics of first graders and formation of logical-mathematical representations and concepts of preschool children is considered. Arguments in favor of the fact that the program of 2016 more considers continuity between zero (preschool education) and the first (primary education) levels of the National frame of qualifications are adduced.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2462
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skvortsova 2016.pdf582.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.