Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2444
Title: | Наступність у процесі формування валеологічної компетентності майбутнього вчителя математики |
Other Titles: | Continuity in the process of valeological competence of future teachers of mathematics |
Authors: | Возносименко, Д. А. |
Keywords: | принцип наступності валеологічна компетентність майбутній вчитель математики студенти |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Возносименко Д. А. Наступність у процесі формування валеологічної компетентності майбутнього вчителя математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 44-47. |
Abstract: | Висвітлено принцип наступності при формуванні валеологічної компетентності на основі міжпредметних зв’язків. Проаналізовано наступність вивчення задач на відсотки між дисциплінами елементарною математикою та методикою навчання математики.Освещен принцип преемственности при формировании валеологической компетентности на основе межпредметных связей. Проанализировано преемственность изучения задач на проценты между дисциплинами элементарной математикой и методикой обучения математике.Deals with the principle of continuity in the formation valeological competency-based interdisciplinary connections. Study analyzed continuity problems between disciplines the interest of elementary mathematics and methods of teaching mathematics. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2444 |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Voznosymenko 2016.pdf | 425.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.