Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозносименко, Д. А.-
dc.date.accessioned2019-07-16T10:16:02Z-
dc.date.available2019-07-16T10:16:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВозносименко Д. А. Наступність у процесі формування валеологічної компетентності майбутнього вчителя математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 44-47.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2444-
dc.description.abstractВисвітлено принцип наступності при формуванні валеологічної компетентності на основі міжпредметних зв’язків. Проаналізовано наступність вивчення задач на відсотки між дисциплінами елементарною математикою та методикою навчання математики.Освещен принцип преемственности при формировании валеологической компетентности на основе межпредметных связей. Проанализировано преемственность изучения задач на проценты между дисциплинами элементарной математикой и методикой обучения математике.Deals with the principle of continuity in the formation valeological competency-based interdisciplinary connections. Study analyzed continuity problems between disciplines the interest of elementary mathematics and methods of teaching mathematics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпринцип наступностіuk
dc.subjectвалеологічна компетентністьuk
dc.subjectмайбутній вчитель математикиuk
dc.subjectстудентиuk
dc.titleНаступність у процесі формування валеологічної компетентності майбутнього вчителя математикиuk
dc.title.alternativeContinuity in the process of valeological competence of future teachers of mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voznosymenko 2016.pdf425.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.