Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2440
Назва: Вивчення наближених обчислень у шкільному курсі математики: проблема наступності
Інші назви: Study approximate calculations school course in mathematics: the problem of succession
Автори: Жук, І. В.
Ключові слова: наближені обчислення
навчальна програма з математики
ключові компетентності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Жук, І. В. Вивчення наближених обчислень у шкільному курсі математики: проблема наступності // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 79-82.
Короткий огляд (реферат): У статті порівнюється зміст навчальних програм з математики основної та старшої школи в контексті вивчення наближених обчислень. Обґрунтовується необхідність їх вивчення у шкільному курсі математики.В статье сравнивается содержание учебных программ по математике основной и старшей школы в контексте изучения приближенных вычислений. Обосновывается необходимость их изучения в школьном курсе математики. The article compared the content of curricula in mathematics secondary school in the context of the study of approximate calculations. The necessity of implementing their study in the school course of mathematics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2440
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhuk 2016.pdf413.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.