Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2440
Title: Вивчення наближених обчислень у шкільному курсі математики: проблема наступності
Other Titles: Study approximate calculations school course in mathematics: the problem of succession
Authors: Жук, І. В.
Keywords: наближені обчислення
навчальна програма з математики
ключові компетентності
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Жук, І. В. Вивчення наближених обчислень у шкільному курсі математики: проблема наступності // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 79-82.
Abstract: У статті порівнюється зміст навчальних програм з математики основної та старшої школи в контексті вивчення наближених обчислень. Обґрунтовується необхідність їх вивчення у шкільному курсі математики.В статье сравнивается содержание учебных программ по математике основной и старшей школы в контексте изучения приближенных вычислений. Обосновывается необходимость их изучения в школьном курсе математики. The article compared the content of curricula in mathematics secondary school in the context of the study of approximate calculations. The necessity of implementing their study in the school course of mathematics.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2440
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhuk 2016.pdf413.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.