Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24123| Title: | Арт-терапія у роботі з дітьми старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами |
| Authors: | Зорочкіна, Т. С. |
| Keywords: | магістерська робота старший дошкільний вік арт-терапія тривожні діти діти з особливими освітніми потребами |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Зорочкіна Т. С. Арт-терапія у роботі з дітьми старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами: маг. робота: 012 Дошкільна освіта / Т. С. Зорочкіна; наук. кер. Н. О. Кримова; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського . – Одеса, 2025. – 77 с. |
| Abstract: | Актуальність дослідження набуває всесвітнього значення та викликає науковий інтерес, оскільки щороку кількість дітей з обмеженими можливостями, які вступають до загальноосвітніх установ, збільшується щорічно. Професіонали, які працюють із цією категорією дітей, стикаються з унікальними викликами, що вимагають розробки та впровадження інноваційних підходів, стратегій та технологій, а також створення відповідних умов для їхнього навчання та розвитку. Це потребує специфічного налаштування як з боку близьких, так і з боку спеціалістів освітніх закладів. Ця проблема привертає велику увагу соціальних досліджень та практик. Багато фахівців у галузі психіатрії, неврології та психології, щоб знайти вирішення проблеми, зазвичай враховують безліч факторів, включаючи те, як дитина взаємодіє зі своїм соціальним оточенням, які умови в будинку, яка ситуація зі здоров’ям у регіоні, а також наскільки добре дитячий організм справляється з хворобами та інші важливі аспекти. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24123 |
| Appears in Collections: | Факультет дошкільної педагогіки та психології |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| T. S. Zorochkina.pdf | 869.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.