Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24117| Назва: | Теоретико-методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку розповіді за картинами |
| Автори: | Холостенко, І. С. |
| Ключові слова: | магістерська робота старший дошкільний вік дошкільна освіта розповіді за картинами розвиток зв’язного мовлення формування вмінь складати розповіді експериментальне навчання |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Холостенко І. С. Теоретико-методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку розповіді за картинами: маг. робота: 012 Дошкільна освіта / І. С. Холостенко ; наук. кер. А. М. Богуш; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського . – Одеса, 2025. – 93 с. |
| Короткий огляд (реферат): | Одним із ключових завдань сучасного освітнього процесу в закладах дошкільної освіти є цілеспрямований розвиток зв’язного мовлення та становлення мовленнєвої особистості дитини. У сучасній педагогічній практиці все більшої уваги приділяють пошуку й апробації ефективних методик мовленнєвого розвитку, які б забезпечували формування в дітей старшого дошкільного віку комунікативних умінь і навичок, необхідних для повноцінної взаємодії в різних соціальних і побутових ситуаціях. Такий підхід зумовлений тим, що саме у зв’язному мовленні реалізується провідна функція мови – комунікативна, яка слугує основою спілкування, взаєморозуміння та співпраці з іншими людьми. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24117 |
| Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної педагогіки та психології |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kholostenko I. S..pdf | 836.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.