Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24117
Назва: Теоретико-методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку розповіді за картинами
Автори: Холостенко, І. С.
Ключові слова: магістерська робота
старший дошкільний вік
дошкільна освіта
розповіді за картинами
розвиток зв’язного мовлення
формування вмінь складати розповіді
експериментальне навчання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Холостенко І. С. Теоретико-методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку розповіді за картинами: маг. робота: 012 Дошкільна освіта / І. С. Холостенко ; наук. кер. А. М. Богуш; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського . – Одеса, 2025. – 93 с.
Короткий огляд (реферат): Одним із ключових завдань сучасного освітнього процесу в закладах дошкільної освіти є цілеспрямований розвиток зв’язного мовлення та становлення мовленнєвої особистості дитини. У сучасній педагогічній практиці все більшої уваги приділяють пошуку й апробації ефективних методик мовленнєвого розвитку, які б забезпечували формування в дітей старшого дошкільного віку комунікативних умінь і навичок, необхідних для повноцінної взаємодії в різних соціальних і побутових ситуаціях. Такий підхід зумовлений тим, що саме у зв’язному мовленні реалізується провідна функція мови – комунікативна, яка слугує основою спілкування, взаєморозуміння та співпраці з іншими людьми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24117
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kholostenko I. S..pdf836.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.