Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24117
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХолостенко, І. С.-
dc.date.accessioned2025-12-10T08:25:18Z-
dc.date.available2025-12-10T08:25:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХолостенко І. С. Теоретико-методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку розповіді за картинами: маг. робота: 012 Дошкільна освіта / І. С. Холостенко ; наук. кер. А. М. Богуш; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського . – Одеса, 2025. – 93 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24117-
dc.description.abstractОдним із ключових завдань сучасного освітнього процесу в закладах дошкільної освіти є цілеспрямований розвиток зв’язного мовлення та становлення мовленнєвої особистості дитини. У сучасній педагогічній практиці все більшої уваги приділяють пошуку й апробації ефективних методик мовленнєвого розвитку, які б забезпечували формування в дітей старшого дошкільного віку комунікативних умінь і навичок, необхідних для повноцінної взаємодії в різних соціальних і побутових ситуаціях. Такий підхід зумовлений тим, що саме у зв’язному мовленні реалізується провідна функція мови – комунікативна, яка слугує основою спілкування, взаєморозуміння та співпраці з іншими людьми.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectмагістерська роботаuk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectрозповіді за картинамиuk
dc.subjectрозвиток зв’язного мовленняuk
dc.subjectформування вмінь складати розповідіuk
dc.subjectекспериментальне навчанняuk
dc.titleТеоретико-методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку розповіді за картинамиuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Факультет дошкільної педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kholostenko I. S..pdf836.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.