Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24023| Назва: | Становлення жанру художньої пісні в мистецькому просторі Китаю |
| Автори: | Цзяншен, Ян Кьон, Наталя |
| Ключові слова: | вокальне мистецтво китайська художня пісня світові й національні вокальні традиції |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто еволюцію китайської художньої пісні від початку ХХ до початку ХХІ століття. Простежено вплив європейської камерно-вокальної традиції на становлення жанру та його поступове формування як самобутнього феномену китайської культури. Проаналізовано творчість провідних композиторів і визначено тенденції сучасного розвитку жанру: міжкультурний синтез, переосмислення вокальної інтерпретації в контексті поєднання bel canto з китайською мовно-інтонаційною природою. Зроблено висновок, що китайська художня пісня ХХІ століття постає як інтегративна форма вокального мистецтва, у якій зливаються традиція, новаторство та духовна саморефлексія. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24023 |
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 67.pdf | 667.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.