Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24023
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦзяншен, Ян-
dc.contributor.authorКьон, Наталя-
dc.date.accessioned2025-12-04T11:47:22Z-
dc.date.available2025-12-04T11:47:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24023-
dc.description.abstractУ статті розглянуто еволюцію китайської художньої пісні від початку ХХ до початку ХХІ століття. Простежено вплив європейської камерно-вокальної традиції на становлення жанру та його поступове формування як самобутнього феномену китайської культури. Проаналізовано творчість провідних композиторів і визначено тенденції сучасного розвитку жанру: міжкультурний синтез, переосмислення вокальної інтерпретації в контексті поєднання bel canto з китайською мовно-інтонаційною природою. Зроблено висновок, що китайська художня пісня ХХІ століття постає як інтегративна форма вокального мистецтва, у якій зливаються традиція, новаторство та духовна саморефлексія.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвокальне мистецтвоuk
dc.subjectкитайська художня пісняuk
dc.subjectсвітові й національні вокальні традиціїuk
dc.titleСтановлення жанру художньої пісні в мистецькому просторі Китаюuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67.pdf667.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.