Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23876| Назва: | Інклюзія як нова парадигма професійної підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю |
| Автори: | Суменко, Т. Ю. |
| Ключові слова: | інклюзія діти з особливими освітнімі потребами інклюзивна освіта |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Суменко Т. Ю. Інклюзія як нова парадигма професійної підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю / Т. Ю. Суменко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 177-183. |
| Короткий огляд (реферат): | Фундаментальні трансформації сучасного суспільства, що супроводжуються радикальними змінами у всіх сферах життя, зумовлюють потребу оновлення соціальних інститутів, передусім системи освіти. Одним із провідних напрямів її розвитку стає інклюзивна освіта, що постає як нова парадигма професійної підготовки фахівців мистецького профілю, орієнтована на гуманістичні цінності, різноманіття та рівність можливостей. Феномен інклюзії в освітянському просторі розглядається не лише як форма підтримки дітей з особливими освітніми потребами, а як цілісна соціокультурна стратегія, що забезпечує доступність, адаптацію, повноцінну участь особистості в освітньому процесі незалежно від особливостей її розвитку. У цьому контексті інклюзивна освіта є наступним етапом еволюції освітньої інтеграції, спрямованої на подолання сегрегаційних підходів та створення умов для розкриття творчого потенціалу кожного здобувача. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23876 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 49.pdf | 643.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.