Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСуменко, Т. Ю.-
dc.date.accessioned2025-11-26T10:25:34Z-
dc.date.available2025-11-26T10:25:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСуменко Т. Ю. Інклюзія як нова парадигма професійної підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю / Т. Ю. Суменко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 177-183.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23876-
dc.description.abstractФундаментальні трансформації сучасного суспільства, що супроводжуються радикальними змінами у всіх сферах життя, зумовлюють потребу оновлення соціальних інститутів, передусім системи освіти. Одним із провідних напрямів її розвитку стає інклюзивна освіта, що постає як нова парадигма професійної підготовки фахівців мистецького профілю, орієнтована на гуманістичні цінності, різноманіття та рівність можливостей. Феномен інклюзії в освітянському просторі розглядається не лише як форма підтримки дітей з особливими освітніми потребами, а як цілісна соціокультурна стратегія, що забезпечує доступність, адаптацію, повноцінну участь особистості в освітньому процесі незалежно від особливостей її розвитку. У цьому контексті інклюзивна освіта є наступним етапом еволюції освітньої інтеграції, спрямованої на подолання сегрегаційних підходів та створення умов для розкриття творчого потенціалу кожного здобувача.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.subjectдіти з особливими освітнімі потребамиuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.titleІнклюзія як нова парадигма професійної підготовки майбутніх фахівців мистецького профілюuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49.pdf643.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.