Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23605
Назва: Психологічні особливості формування інтелектуальних здібностей дошкільнят в процесі підготовки до школи
Автори: Юнг, Наталія Володимирівна
Yunh, Nataliia
Радецька, К. А.
Ключові слова: готовність дітей до школи
успішне навчання
адаптація до школи
інтелектуальна готовність дошкільників
інтелектуальні здібності дошкільників
Дата публікації: 2025
Видавництво: Торонто, Канада.
Бібліографічний опис: Юнг Н. В. Психологічні особливості формування інтелектуальних здібностей дошкільнят в процесі підготовки до школи / Н. В. Юнг, К. А. Радецька // VI Міжнародна науково-практична конференція «Science in the modern world: innovations and challenges» (20-22 лютого 2025 р. Торонто, Канада). - 2025. - С. 428-430.
Короткий огляд (реферат): Інтелектуальна готовність дітей старшого дошкільного віку до школи є важливим показником їхньої здатності до успішного навчання та адаптації до нових умов. Вона включає в себе розвиток пізнавальних процесів, логічного мислення, уваги, мовлення, пам’яті та творчої активності. Дослідження спрямоване на вивчення рівнів інтелектуальної готовності дошкільників та ролі продуктивної діяльності у її формуванні. Метою дослідження є аналіз рівнів інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання, визначення взаємозв’язку між продуктивною діяльністю та розвитком інтелектуальних здібностей дошкільників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23605
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної та диференціальної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yunh.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.