Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23605
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮнг, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorYunh, Nataliia-
dc.contributor.authorРадецька, К. А.-
dc.date.accessioned2025-11-13T10:28:34Z-
dc.date.available2025-11-13T10:28:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЮнг Н. В. Психологічні особливості формування інтелектуальних здібностей дошкільнят в процесі підготовки до школи / Н. В. Юнг, К. А. Радецька // VI Міжнародна науково-практична конференція «Science in the modern world: innovations and challenges» (20-22 лютого 2025 р. Торонто, Канада). - 2025. - С. 428-430.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23605-
dc.description.abstractІнтелектуальна готовність дітей старшого дошкільного віку до школи є важливим показником їхньої здатності до успішного навчання та адаптації до нових умов. Вона включає в себе розвиток пізнавальних процесів, логічного мислення, уваги, мовлення, пам’яті та творчої активності. Дослідження спрямоване на вивчення рівнів інтелектуальної готовності дошкільників та ролі продуктивної діяльності у її формуванні. Метою дослідження є аналіз рівнів інтелектуальної готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання, визначення взаємозв’язку між продуктивною діяльністю та розвитком інтелектуальних здібностей дошкільників.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТоронто, Канада.uk
dc.subjectготовність дітей до школиuk
dc.subjectуспішне навчанняuk
dc.subjectадаптація до школиuk
dc.subjectінтелектуальна готовність дошкільниківuk
dc.subjectінтелектуальні здібності дошкільниківuk
dc.titleПсихологічні особливості формування інтелектуальних здібностей дошкільнят в процесі підготовки до школиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра загальної та диференціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yunh.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.