Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23594
Назва: Психологічні чинники педагогічної компетенції викладачів вищої школи
Інші назви: Рsychological factors of pedagogical competence of high school teachers
Автори: Юнг, Наталія Володимирівна
Yunh, Nataliia
Вішталенко, О. Д.
Кириченко, Ольга
Ключові слова: педагогічна діяльність викладача вищої школи
педагогічні здібності та професійно важливі якості викладача вищої школи
професійна компетентність викладача вищої школи
pedagogical activity of a high school teacher
pedagogical abilities and professionally important qualities of a high school teacher
professional competence of a high school teacher
Дата публікації: 2019
Видавництво: Львівський національний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Юнг Н. В. Психологічні чинники педагогічної компетенції викладачів вищої школи / Н. В. Юнг, О. Д. Вішталенко, О. Кириченко // Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2019. - Вип. 4. С. 3–8.
Короткий огляд (реферат): Стаття направлена на розкриття проблеми становлення й розвитку педагогічної компетенції викладачів вищої школи. Проблема компетентності займає одне із головних місць у дослідженнях педагогів і психологів, що розглядають зміст, види, механізми, детермінанти й умови формування психолого-педагогічної компетентності. Представлено теоретичний аналіз проблеми педагогічної компетенції викладачів ВНЗ, де аналізуються роботи як вітчизняних, так і зарубіжних психологів; робиться аналіз наукової розробленості поняття «педагогічна компетенція», психологічні механізми формування професійної спрямованості, передумови успішності професійної діяльності, а також конкретизуються їх функції в професійній діяльності викладача. Професійно-педагогічна діяльність викладача вузу – це інтегративна, багатофункціональна діяльність, яка включає різні компоненти. Її основною метою виступає навчання професії й професійний розвиток особистості студента, пред- метом діяльності є процес особистістно-орієнтованої освіти, головним результатом – професійний розвиток особистості. Центральною ланкою в діяльності педагога виступає особистістно орієнтована взаємодія, зумовлена різними цілями, що залежать від професійної компетентності педагога й зумовлене успішністю професійно-педагогічної діяльності. The article is aimed at disclosing the problem of formation and development of pedagogical competence of high school teachers. The problem of competence is one of the main places of research teachers and psychologists who consider the content, types, mechanisms, determinants and conditions for the formation of psychological and pedagogical competence. A theoretical analysis of the problem of pedagogical competence of university teachers is presented, where the works of both domestic and foreign psychologists are analyzed; an analysis is made of the scientific elaboration of the concept “pedagogical competence”, the psychological mechanisms for the formation of a professional orientation, the prerequisites for the success of a professional activity, and their functions in the teacher’s professional activities are specified. The professional and pedagogical activity of a university teacher is an integrative, multifunctional activity that includes various components. The main goal is teaching of profession and professional development of student’s personality, the subject of activity is a process of person-centered education, the main result is a professional development of the individual.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23594
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної та диференціальної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yunh.pdf307.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.