Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23594
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮнг, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorYunh, Nataliia-
dc.contributor.authorВішталенко, О. Д.-
dc.contributor.authorКириченко, Ольга-
dc.date.accessioned2025-11-13T08:22:49Z-
dc.date.available2025-11-13T08:22:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЮнг Н. В. Психологічні чинники педагогічної компетенції викладачів вищої школи / Н. В. Юнг, О. Д. Вішталенко, О. Кириченко // Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2019. - Вип. 4. С. 3–8.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23594-
dc.description.abstractСтаття направлена на розкриття проблеми становлення й розвитку педагогічної компетенції викладачів вищої школи. Проблема компетентності займає одне із головних місць у дослідженнях педагогів і психологів, що розглядають зміст, види, механізми, детермінанти й умови формування психолого-педагогічної компетентності. Представлено теоретичний аналіз проблеми педагогічної компетенції викладачів ВНЗ, де аналізуються роботи як вітчизняних, так і зарубіжних психологів; робиться аналіз наукової розробленості поняття «педагогічна компетенція», психологічні механізми формування професійної спрямованості, передумови успішності професійної діяльності, а також конкретизуються їх функції в професійній діяльності викладача. Професійно-педагогічна діяльність викладача вузу – це інтегративна, багатофункціональна діяльність, яка включає різні компоненти. Її основною метою виступає навчання професії й професійний розвиток особистості студента, пред- метом діяльності є процес особистістно-орієнтованої освіти, головним результатом – професійний розвиток особистості. Центральною ланкою в діяльності педагога виступає особистістно орієнтована взаємодія, зумовлена різними цілями, що залежать від професійної компетентності педагога й зумовлене успішністю професійно-педагогічної діяльності. The article is aimed at disclosing the problem of formation and development of pedagogical competence of high school teachers. The problem of competence is one of the main places of research teachers and psychologists who consider the content, types, mechanisms, determinants and conditions for the formation of psychological and pedagogical competence. A theoretical analysis of the problem of pedagogical competence of university teachers is presented, where the works of both domestic and foreign psychologists are analyzed; an analysis is made of the scientific elaboration of the concept “pedagogical competence”, the psychological mechanisms for the formation of a professional orientation, the prerequisites for the success of a professional activity, and their functions in the teacher’s professional activities are specified. The professional and pedagogical activity of a university teacher is an integrative, multifunctional activity that includes various components. The main goal is teaching of profession and professional development of student’s personality, the subject of activity is a process of person-centered education, the main result is a professional development of the individual.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЛьвівський національний університет імені Івана Франкаuk
dc.subjectпедагогічна діяльність викладача вищої школиuk
dc.subjectпедагогічні здібності та професійно важливі якості викладача вищої школиuk
dc.subjectпрофесійна компетентність викладача вищої школиuk
dc.subjectpedagogical activity of a high school teacheruk
dc.subjectpedagogical abilities and professionally important qualities of a high school teacheruk
dc.subjectprofessional competence of a high school teacheruk
dc.titleПсихологічні чинники педагогічної компетенції викладачів вищої школиuk
dc.title.alternativeРsychological factors of pedagogical competence of high school teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра загальної та диференціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yunh.pdf307.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.