Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23568
Назва: Проблема булінгу: психологічні, когнітивні та соціальні наслідки
Автори: Демко, Н. О.
Ключові слова: булінг
психологічні наслідки булінгу
когнітивні наслідки булінгу
соціальні наслідки булінгу
Дата публікації: 2025
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Демко Н. О. Проблема булінгу: психологічні, когнітивні та соціальні наслідки / Н. О. Демко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 226-231.
Короткий огляд (реферат): Проблема булінгу у підлітковому віці набуває особ-ливої актуальності у зв’язку з її деструктивним впливом на психічний стан і особистісний розвиток дитини. Під булін-гом розуміють систематичне насильство – фізичне, психо-логічне чи соціальне – яке проявляється у формі цькуван-ня, образ чи приниження особистості дитини з боку одно-літків [1]. У період становлення особистості, коли відбува-ється формування ідентичності, цінностей та соціальних орієнтирів, насильницькі дії можуть мати тривалі негатив-ні наслідки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23568
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf3.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.