Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23568| Title: | Проблема булінгу: психологічні, когнітивні та соціальні наслідки |
| Authors: | Демко, Н. О. |
| Keywords: | булінг психологічні наслідки булінгу когнітивні наслідки булінгу соціальні наслідки булінгу |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | ТОВ «Лерадрук» |
| Citation: | Демко Н. О. Проблема булінгу: психологічні, когнітивні та соціальні наслідки / Н. О. Демко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 226-231. |
| Abstract: | Проблема булінгу у підлітковому віці набуває особ-ливої актуальності у зв’язку з її деструктивним впливом на психічний стан і особистісний розвиток дитини. Під булін-гом розуміють систематичне насильство – фізичне, психо-логічне чи соціальне – яке проявляється у формі цькуван-ня, образ чи приниження особистості дитини з боку одно-літків [1]. У період становлення особистості, коли відбува-ється формування ідентичності, цінностей та соціальних орієнтирів, насильницькі дії можуть мати тривалі негатив-ні наслідки. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23568 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.