Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23527| Назва: | Ігрові методи у психологічній корекції комунікативних труднощів дітей старшого дошкільного віку із ЗПР |
| Автори: | Ковиліна, Вероніка Геннадіївна Kovylina, Veronika Gennadievna Кожемякіна, В. В. |
| Ключові слова: | ЗПР затримка психічного розвитку психологічні корекції комунікативних труднощів |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
| Бібліографічний опис: | Ковиліна В. Г., Кожемякіна В. В. Ігрові методи у психологічній корекції комунікативних труднощів дітей старшого дошкільного віку із ЗПР / В. Г. Ковиліна, В. В. Кожемякіна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 147-153. |
| Короткий огляд (реферат): | Одним із провідних завдань сучасної дошкільної освіти є забезпечення гармонійного розвитку дитини, зок-рема формування її комунікативної сфери, що виступає важливою умовою соціалізації, навчальної успішності та становлення особистості. Саме у старшому дошкільному віці відбувається інтенсивне оволодіння мовленням як за-собом спілкування та засвоєння соціального досвіду. Про-те у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР) зазна-чені процеси мають низку особливостей: відзначаються обмежений словниковий запас, низька мовленнєва актив-ність, труднощі у встановленні контактів з дорослими та однолітками, що нерідко призводить до соціальної ізоляції та ускладнень адаптації у шкільному середовищі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23527 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 19.pdf | 3.5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.