Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23527Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ковиліна, Вероніка Геннадіївна | - |
| dc.contributor.author | Kovylina, Veronika Gennadievna | - |
| dc.contributor.author | Кожемякіна, В. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T12:44:56Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-05T12:44:56Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Ковиліна В. Г., Кожемякіна В. В. Ігрові методи у психологічній корекції комунікативних труднощів дітей старшого дошкільного віку із ЗПР / В. Г. Ковиліна, В. В. Кожемякіна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 147-153. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23527 | - |
| dc.description.abstract | Одним із провідних завдань сучасної дошкільної освіти є забезпечення гармонійного розвитку дитини, зок-рема формування її комунікативної сфери, що виступає важливою умовою соціалізації, навчальної успішності та становлення особистості. Саме у старшому дошкільному віці відбувається інтенсивне оволодіння мовленням як за-собом спілкування та засвоєння соціального досвіду. Про-те у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР) зазна-чені процеси мають низку особливостей: відзначаються обмежений словниковий запас, низька мовленнєва актив-ність, труднощі у встановленні контактів з дорослими та однолітками, що нерідко призводить до соціальної ізоляції та ускладнень адаптації у шкільному середовищі. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
| dc.subject | ЗПР | uk |
| dc.subject | затримка психічного розвитку | uk |
| dc.subject | психологічні корекції комунікативних труднощів | uk |
| dc.title | Ігрові методи у психологічній корекції комунікативних труднощів дітей старшого дошкільного віку із ЗПР | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.