Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23527| Title: | Ігрові методи у психологічній корекції комунікативних труднощів дітей старшого дошкільного віку із ЗПР |
| Authors: | Ковиліна, Вероніка Геннадіївна Kovylina, Veronika Gennadievna Кожемякіна, В. В. |
| Keywords: | ЗПР затримка психічного розвитку психологічні корекції комунікативних труднощів |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | ТОВ «Лерадрук» |
| Citation: | Ковиліна В. Г., Кожемякіна В. В. Ігрові методи у психологічній корекції комунікативних труднощів дітей старшого дошкільного віку із ЗПР / В. Г. Ковиліна, В. В. Кожемякіна // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 147-153. |
| Abstract: | Одним із провідних завдань сучасної дошкільної освіти є забезпечення гармонійного розвитку дитини, зок-рема формування її комунікативної сфери, що виступає важливою умовою соціалізації, навчальної успішності та становлення особистості. Саме у старшому дошкільному віці відбувається інтенсивне оволодіння мовленням як за-собом спілкування та засвоєння соціального досвіду. Про-те у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР) зазна-чені процеси мають низку особливостей: відзначаються обмежений словниковий запас, низька мовленнєва актив-ність, труднощі у встановленні контактів з дорослими та однолітками, що нерідко призводить до соціальної ізоляції та ускладнень адаптації у шкільному середовищі. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23527 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.