Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23517| Назва: | Традиційні і нетрадиційні методики загартування дітей дошкільного віку та методика їх використання |
| Автори: | Мельник, С. Х. |
| Ключові слова: | загартування діти дошкільного віку традіційні методи загартування нетрадіційні методи загартування |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
| Бібліографічний опис: | Мельник С. Х. Традиційні і нетрадиційні методики загартування дітей дошкільного віку та методика їх використання / С. Х. Мельник // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 81-87. |
| Короткий огляд (реферат): | Здоров’я дітей дошкільного віку є ключовим показ-ником якості освітнього процесу, адже саме в цей період закладаються основи фізичного, психічного та соціального розвитку особистості. Сучасні умови життя, що супрово-джуються зменшенням рухової активності дітей та части-ми стресовими ситуаціями, обумовлюють потребу у вико-ристанні засобів, які сприяють зміцненню організму й під-вищенню його захисних функцій. Одним із найбільш ефек-тивних напрямів формування здорового способу життя дошкільників є загартування, яке базується на використан-ні природних факторів для розвитку адаптаційних можли-востей організму. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23517 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 11.pdf | 3.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.