Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23517
Назва: Традиційні і нетрадиційні методики загартування дітей дошкільного віку та методика їх використання
Автори: Мельник, С. Х.
Ключові слова: загартування
діти дошкільного віку
традіційні методи загартування
нетрадіційні методи загартування
Дата публікації: 2025
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Мельник С. Х. Традиційні і нетрадиційні методики загартування дітей дошкільного віку та методика їх використання / С. Х. Мельник // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 81-87.
Короткий огляд (реферат): Здоров’я дітей дошкільного віку є ключовим показ-ником якості освітнього процесу, адже саме в цей період закладаються основи фізичного, психічного та соціального розвитку особистості. Сучасні умови життя, що супрово-джуються зменшенням рухової активності дітей та части-ми стресовими ситуаціями, обумовлюють потребу у вико-ристанні засобів, які сприяють зміцненню організму й під-вищенню його захисних функцій. Одним із найбільш ефек-тивних напрямів формування здорового способу життя дошкільників є загартування, яке базується на використан-ні природних факторів для розвитку адаптаційних можли-востей організму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23517
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf3.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.