Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, С. Х.-
dc.date.accessioned2025-11-05T11:46:26Z-
dc.date.available2025-11-05T11:46:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМельник С. Х. Традиційні і нетрадиційні методики загартування дітей дошкільного віку та методика їх використання / С. Х. Мельник // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 81-87.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23517-
dc.description.abstractЗдоров’я дітей дошкільного віку є ключовим показ-ником якості освітнього процесу, адже саме в цей період закладаються основи фізичного, психічного та соціального розвитку особистості. Сучасні умови життя, що супрово-джуються зменшенням рухової активності дітей та части-ми стресовими ситуаціями, обумовлюють потребу у вико-ристанні засобів, які сприяють зміцненню організму й під-вищенню його захисних функцій. Одним із найбільш ефек-тивних напрямів формування здорового способу життя дошкільників є загартування, яке базується на використан-ні природних факторів для розвитку адаптаційних можли-востей організму.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectзагартуванняuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectтрадіційні методи загартуванняuk
dc.subjectнетрадіційні методи загартуванняuk
dc.titleТрадиційні і нетрадиційні методики загартування дітей дошкільного віку та методика їх використанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf3.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.