Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23517Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мельник, С. Х. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T11:46:26Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-05T11:46:26Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Мельник С. Х. Традиційні і нетрадиційні методики загартування дітей дошкільного віку та методика їх використання / С. Х. Мельник // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 81-87. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23517 | - |
| dc.description.abstract | Здоров’я дітей дошкільного віку є ключовим показ-ником якості освітнього процесу, адже саме в цей період закладаються основи фізичного, психічного та соціального розвитку особистості. Сучасні умови життя, що супрово-джуються зменшенням рухової активності дітей та части-ми стресовими ситуаціями, обумовлюють потребу у вико-ристанні засобів, які сприяють зміцненню організму й під-вищенню його захисних функцій. Одним із найбільш ефек-тивних напрямів формування здорового способу життя дошкільників є загартування, яке базується на використан-ні природних факторів для розвитку адаптаційних можли-востей організму. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
| dc.subject | загартування | uk |
| dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
| dc.subject | традіційні методи загартування | uk |
| dc.subject | нетрадіційні методи загартування | uk |
| dc.title | Традиційні і нетрадиційні методики загартування дітей дошкільного віку та методика їх використання | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.