Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23469
Назва: Розвиток педагогічної ініціативності у студентів під час педагогічної практики в закладах дошкільної освіти
Інші назви: Development of pedagogical initiative in students during pedagogical practice in preschool education institutions
Автори: Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Ключові слова: педагогічна ініціативність
педагогічна практика
дошкільна освіта
ініціативнівсть
педагогічні ситуації
професійна підготовка
майбутні вихователі
заклад дошкільної освіти
професійна компетентність
інноваційна діяльність
pedagogical initiative
professional training
future educators
pedagogical practice
preschool education institution
professional competence
future educators
preschool education institution
innovative activity
Дата публікації: 2025
Видавництво: Видавець Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Гуданич Н. М. Розвиток педагогічної ініціативності у студентів під час педагогічної практики в закладах дошкільної освіти / Н. М. Гуданич // Забезпечення сталого розвитку освіти: європейський та національний виміри : збірн. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. - С. 10-15.
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції розвитку освіти вимагають підготовки фахівців, здатних до творчої професійної діяльності, самостійного прийняття рішень і прояву ініціативності в різноманітних педагогічних ситуаціях. Педагогічна ініціативність є інтегральною професійною якістю майбутнього вихователя, що проявляється у здатності до творчого проектування освітнього процесу, впровадження інноваційних підходів та самостійного прийняття педагогічних рішень. У контексті підготовки фахівців дошкільної освіти особливе значення набуває педагогічна практика, яка створює умови для апробації власних педагогічних концепцій, експериментування з сучасними методиками та рефлексивного аналізу результатів діяльності. Доведено, що педагогічна ініціативність – це важлива складова професійної компетентності майбутнього вихователя, що виявляється у здатності генерувати нові ідеї, використовувати сучасні методики, адаптувати освітній процес до індивідуальних потреб дітей, виявляти активність у взаємодії з колективом, батьками та вихованцями. Саме під час педагогічної практики створюються умови для практичного застосування теоретичних знань, розвиту професійно значущих якостей, серед яких ініціативність є однією з ключових.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23469
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hudanych Nataliia.pdf772.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.