Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23469| Назва: | Розвиток педагогічної ініціативності у студентів під час педагогічної практики в закладах дошкільної освіти |
| Інші назви: | Development of pedagogical initiative in students during pedagogical practice in preschool education institutions |
| Автори: | Гуданич, Наталія Миколаївна Hudanych, Nataliia |
| Ключові слова: | педагогічна ініціативність педагогічна практика дошкільна освіта ініціативнівсть педагогічні ситуації професійна підготовка майбутні вихователі заклад дошкільної освіти професійна компетентність інноваційна діяльність pedagogical initiative professional training future educators pedagogical practice preschool education institution professional competence future educators preschool education institution innovative activity |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Видавець Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Гуданич Н. М. Розвиток педагогічної ініціативності у студентів під час педагогічної практики в закладах дошкільної освіти / Н. М. Гуданич // Забезпечення сталого розвитку освіти: європейський та національний виміри : збірн. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. - С. 10-15. |
| Короткий огляд (реферат): | Сучасні тенденції розвитку освіти вимагають підготовки фахівців, здатних до творчої професійної діяльності, самостійного прийняття рішень і прояву ініціативності в різноманітних педагогічних ситуаціях. Педагогічна ініціативність є інтегральною професійною якістю майбутнього вихователя, що проявляється у здатності до творчого проектування освітнього процесу, впровадження інноваційних підходів та самостійного прийняття педагогічних рішень. У контексті підготовки фахівців дошкільної освіти особливе значення набуває педагогічна практика, яка створює умови для апробації власних педагогічних концепцій, експериментування з сучасними методиками та рефлексивного аналізу результатів діяльності. Доведено, що педагогічна ініціативність – це важлива складова професійної компетентності майбутнього вихователя, що виявляється у здатності генерувати нові ідеї, використовувати сучасні методики, адаптувати освітній процес до індивідуальних потреб дітей, виявляти активність у взаємодії з колективом, батьками та вихованцями. Саме під час педагогічної практики створюються умови для практичного застосування теоретичних знань, розвиту професійно значущих якостей, серед яких ініціативність є однією з ключових. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23469 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Hudanych Nataliia.pdf | 772.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.