Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23469
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-10-27T10:17:26Z-
dc.date.available2025-10-27T10:17:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГуданич Н. М. Розвиток педагогічної ініціативності у студентів під час педагогічної практики в закладах дошкільної освіти / Н. М. Гуданич // Забезпечення сталого розвитку освіти: європейський та національний виміри : збірн. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. - С. 10-15.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23469-
dc.description.abstractСучасні тенденції розвитку освіти вимагають підготовки фахівців, здатних до творчої професійної діяльності, самостійного прийняття рішень і прояву ініціативності в різноманітних педагогічних ситуаціях. Педагогічна ініціативність є інтегральною професійною якістю майбутнього вихователя, що проявляється у здатності до творчого проектування освітнього процесу, впровадження інноваційних підходів та самостійного прийняття педагогічних рішень. У контексті підготовки фахівців дошкільної освіти особливе значення набуває педагогічна практика, яка створює умови для апробації власних педагогічних концепцій, експериментування з сучасними методиками та рефлексивного аналізу результатів діяльності. Доведено, що педагогічна ініціативність – це важлива складова професійної компетентності майбутнього вихователя, що виявляється у здатності генерувати нові ідеї, використовувати сучасні методики, адаптувати освітній процес до індивідуальних потреб дітей, виявляти активність у взаємодії з колективом, батьками та вихованцями. Саме під час педагогічної практики створюються умови для практичного застосування теоретичних знань, розвиту професійно значущих якостей, серед яких ініціативність є однією з ключових.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавець Букаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectпедагогічна ініціативністьuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectініціативнівстьuk
dc.subjectпедагогічні ситуаціїuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectpedagogical initiativeuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectfuture educatorsuk
dc.subjectpedagogical practiceuk
dc.subjectpreschool education institutionuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectfuture educatorsuk
dc.subjectpreschool education institutionuk
dc.subjectinnovative activityuk
dc.titleРозвиток педагогічної ініціативності у студентів під час педагогічної практики в закладах дошкільної освітиuk
dc.title.alternativeDevelopment of pedagogical initiative in students during pedagogical practice in preschool education institutionsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hudanych Nataliia.pdf772.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.