Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23469Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гуданич, Наталія Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Hudanych, Nataliia | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-27T10:17:26Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-27T10:17:26Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Гуданич Н. М. Розвиток педагогічної ініціативності у студентів під час педагогічної практики в закладах дошкільної освіти / Н. М. Гуданич // Забезпечення сталого розвитку освіти: європейський та національний виміри : збірн. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. - С. 10-15. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23469 | - |
| dc.description.abstract | Сучасні тенденції розвитку освіти вимагають підготовки фахівців, здатних до творчої професійної діяльності, самостійного прийняття рішень і прояву ініціативності в різноманітних педагогічних ситуаціях. Педагогічна ініціативність є інтегральною професійною якістю майбутнього вихователя, що проявляється у здатності до творчого проектування освітнього процесу, впровадження інноваційних підходів та самостійного прийняття педагогічних рішень. У контексті підготовки фахівців дошкільної освіти особливе значення набуває педагогічна практика, яка створює умови для апробації власних педагогічних концепцій, експериментування з сучасними методиками та рефлексивного аналізу результатів діяльності. Доведено, що педагогічна ініціативність – це важлива складова професійної компетентності майбутнього вихователя, що виявляється у здатності генерувати нові ідеї, використовувати сучасні методики, адаптувати освітній процес до індивідуальних потреб дітей, виявляти активність у взаємодії з колективом, батьками та вихованцями. Саме під час педагогічної практики створюються умови для практичного застосування теоретичних знань, розвиту професійно значущих якостей, серед яких ініціативність є однією з ключових. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Видавець Букаєв Вадим Вікторович | uk |
| dc.subject | педагогічна ініціативність | uk |
| dc.subject | педагогічна практика | uk |
| dc.subject | дошкільна освіта | uk |
| dc.subject | ініціативнівсть | uk |
| dc.subject | педагогічні ситуації | uk |
| dc.subject | професійна підготовка | uk |
| dc.subject | майбутні вихователі | uk |
| dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk |
| dc.subject | професійна компетентність | uk |
| dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
| dc.subject | pedagogical initiative | uk |
| dc.subject | professional training | uk |
| dc.subject | future educators | uk |
| dc.subject | pedagogical practice | uk |
| dc.subject | preschool education institution | uk |
| dc.subject | professional competence | uk |
| dc.subject | future educators | uk |
| dc.subject | preschool education institution | uk |
| dc.subject | innovative activity | uk |
| dc.title | Розвиток педагогічної ініціативності у студентів під час педагогічної практики в закладах дошкільної освіти | uk |
| dc.title.alternative | Development of pedagogical initiative in students during pedagogical practice in preschool education institutions | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Hudanych Nataliia.pdf | 772.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.