Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23454| Назва: | Використання інформаційно-цифрових технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі ЗДО |
| Автори: | Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad, Natalia |
| Ключові слова: | інформаційно-цифрові технології інклюзивна освіта заклад дошкільної освіти діти з особливими освітніми потребами інтерактивне навчання індивідуалізація навчання information and digital technologies адаптивні ресурси children with special educational needs inclusive education individualization of learning preschool education institution |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Листопад Н. Л. Використання інформаційно-цифрових технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі ЗДО / Н. Л. Листопад // Забезпечення сталого розвитку освіти: європейський та національний виміри: зб. наук. статей. - Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2025. - С. 72–76. |
| Короткий огляд (реферат): | Розглядається значення та ефективність використання інформаційно-цифрових технологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного середовища закладу дошкільної освіти. Зазначається, що сучасні цифрові інструменти сприяють індивідуалізації освітнього процесу, забезпечують доступність навчального матеріалу, розвивають пізнавальну активність і комунікативні навички дітей. Окрему увагу приділено інтерактивним методам навчання, адаптивним програмам та ресурсам, які враховують специфіку розвитку кожної дитини. Визначено основні переваги та виклики впровадження інформаційно-цифрових технологій у практику інклюзивної освіти в ЗДО. The importance and effectiveness of using information and digital technologies in working with children with special educational needs in the inclusive environment of a preschool educational institution are considered. It is noted that modern digital tools contribute to the individualization of the educational process, ensure the accessibility of educational material, develop cognitive activity and communicative skills of children. Special attention is paid to interactive teaching methods, adaptive programs and resources that take into account the specifics of the development of each child. The main advantages and challenges of implementing information and digital technologies in the practice of inclusive education in a preschool educational institution are identified. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23454 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Lystopad Natalia.pdf | 763.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.